2012年3月5日 星期一

昨晚

砸住妳,唔俾走!
唔准入房瞓!


15 則留言:

  1. 一隻寂寞的貓,是隔開但也近

    回覆刪除
  2. 大小姐好可憐呀, 僕人快啲諗辦法啦 ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 要等小朋有大D,同做埋手術好番晒先得。
      有時小朋友都會出黎行吓,但係大小姐見到佢地就會去趕人地。

      星期五、六有時會係梳化同佢瞓。
      而家開始熱,佢會無咁痴我架啦。

      刪除
  3. 真係聞者傷心, 聽者流淚...

    幾時2位小姐去DESEX呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗緊秋天,如果唔得就夏天。
      我都未決定到一齊定分開,好煩惱。

      刪除
    2. 秋天都有大半年呀.

      你有冇大籠呀? 我有, 如有需要, 搵我!

      email: chiseenjai@gmail.com

      可以EMAIL我, 留個電話, 再PM!

      刪除
    3. 多謝你先!真係網上太多好人啦!
      我仲計劃緊,我諗住請兩至三日假係屋企睇住佢地。
      你的e-mail我已記低,要不要我Delete佢先?

      刪除
    4. 唔洗客氣.

      個大籠都係放係度, 費時SIDE $ 買, 如果你有需要, 都係用2個星期到.

      EMAIL OK, 因呢個係網上個名既EMAIL, 我有好多身份! hahahahah

      tats why i said, lets PM!

      刪除
  4. 哎呀, 咁大小姐咪仲有排等 ~~~ @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 等多陣啦!
      而小朋友啱啱習慣咗係房無大小姐"hou"住,
      而家先會玩到返肚。我想佢地覺得安全啲,
      唔想再咁快嚇佢地呀!

      刪除
    2. 我都覺呀,所以頭係梳化,佢陪我瞓咗陣 ^O^

      刪除
    3. 咁平時多啲瞓晏覺喇~ ^^

      刪除