2012年1月30日 星期一

你從哪裡來

放假無聊,在網誌看到以下統計。
如果這統計沒錯,真的很高興。想不到我也有外國客人呢!
還是手誤連結進來的?



7 則留言:

  1. 我都有留意我的瀏覽者列表,不時會有南美洲的和非洲的,真稀奇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 非洲都有?真係好想知佢係邊個。

      刪除
    2. 我估計是他們的 search engin,
      找到了相同相若的文字,
      故此到我網址一覽罷了!

      刪除
  2. 咁有趣有咁多來自俄羅斯
    有咁多金絲貓咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係囉。
      有咪睇個你自己果個,可能你都有唔少。

      刪除
  3. 我唔係咁多金絲貓咋喎
    除咗香港,跟住係台灣、美國、加拿大同埋日本
    正常啲~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我d奇怪客人睇怕係俄羅斯人想搵金絲貓摸錯門。

      刪除