2011年12月17日 星期六

半夜來襲

前幾晚半夜,家姐過度活躍症發作,
狠狠在我小腿咬了兩口,嚇我一跳。
我即刻發火,
做了一件我從未對家姐做過的事 · · · · · ·
知驚未?啍!
















這是她的反應。

7 則留言:

  1. 無打,拍下姐,咁細隻打死佢囉。

    回覆刪除
  2. 你咁大隻手既?!!!!! 定係佢地真係好細隻?!!!

    回覆刪除
  3. 送去小明叔叔度軍訓!哈哈!

    回覆刪除
  4. TY:
    唔.......我隻手又大,佢又奀!

    naruto/the inner space:
    佢咬果下又真係嬲嬲地既,到捉住佢要打落去又打唔落手。

    supageti:
    唔好呀!!!!!!!! >.<

    回覆刪除