2012年9月3日 星期一

乜都食

一個乜都食,一個乜都唔食!
 
 
一個荷蘭豆,一個韭菜頭!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


13 則留言:

  1. 平時我食野,達仔無話要嚟食埋一份架喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大小姐都會架,一路以黎見我食緊乜都要俾佢檢查過先,雖然佢次次都唔會食。
      而小朋友就好奇,想知係乜黎,家姐都有咬兩啖,細妹為食D咬耐D。

      刪除
  2. 奇異果?會唔會食完肚痾

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦?!今晚又無喎。但係我唔會俾佢地食好多,都係一兩啖啫。

      刪除
  3. 唔好比阿妹食咁多, 陣間好似肥仔臣咁就弊啦! 肥到無左條腰呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!一兩啖啦,有時齊食餅好以好悶咁。

      刪除
  4. 我屋企食野都係架. 開大台, 佢地唔會8掛.

    如果我係一個食梳化食早餐,其他野, 佢地都8掛跳上我度聞下, 不過, 我會渴佢地, 唔準, 佢地就唔會討吃?! 之後都冇啦。 

    我覺得貓貓都係食糧,罐頭好啦, 唔好食其他野!!!

    回覆刪除
  5. 可以放上youtube:吃黃金奇異果的貓貓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!細心,得你一個留意係黃金奇異果。

      刪除
  6. 哈哈!細心,得你一個留意係黃金奇異果。
    因為青奇異果好酸我唔食。
    我都無諗過佢地會食,淨係影咗相咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 青奇異果擺耐啲都好甜嫁。

      刪除
    2. 咁我試吓擺耐D先.......
      我係糖精,好怕食酸野。

      刪除