2012年11月8日 星期四

精靈活潑

近來很忙(很懶??)
屋企成個垃圾崗咁,
 影唔到相。

情況就好以垃圾場女咁,
唔同既係,
我出街無人地咁靚。

但係都有個算係好消息想話俾大家聽,
 就係兩個小朋友同大小姐相處咗兩晚。
 都叫做無問題啦。
家姐夜晚無慘叫,
細妹攞命問題無出現。
 
 
雖然沒影相,但都影吓佢地跳跳札個樣啦。 
 
 
 希望以後都可以和平相處啦 ^o^ 
 

17 則留言:

  1. 玩到咁激烈肚仔都冇爆是完全康復嚕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?!唔激啦。叫就住就住架啦,以前玩到好似跳彈床咁仲激呀。

      刪除
  2. 係呀!唔好玩到爆肚呀!

    同大小姐慢慢嚟啦!aha xD

    回覆刪除
    回覆
    1. 爆肚!!!@_@唔好掛!
      我都係見佢地肚仔埋晒口無窿窿先同佢地運動吓咋。

      刪除
  3. 我想睇佢地激到你紮紮跳多D:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!日日都俾佢地激到紮紮跳架啦!
      而家唔食餅要食魚柳呀!
      一條唔夠食完就鬧人要俾多條,
      唔俾就呱呱嘈,爬上身,坐係對腳度。

      刪除
    2. 達仔日日都爬上身,坐大脾架啦

      刪除
    3. 佢坐係我腳面,行唔到,又怕踢到佢。

      刪除
  4. 家姐個圓碌碌頭唔見咗...? 快D 曹肥佢啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 家姐又扭計要食魚唔食餅,一係就要食大小姐D減肥餅。
      唉!真係想肥都難。

      刪除
  5. 兩位小妹妹紮紮跳真開心啊。

    唔見大小姐既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 打掃整齊,就會影大小姐架啦!
      不過我覺得佢又肥咗...........

      刪除
  6. 韓國 brownie market O
    吉之島做特價4件唔洗$24!
    記得細妹上次嬲埋嚟要食,
    快快快!買買買!

    Re: 唔關貓事

    回覆刪除
    回覆
    1. 好哇!唔該晒,今晚去睇下先!

      刪除
    2. 我今天去見到特價做到14號!

      刪除
    3. 您自己有沒買黎食呀?

      刪除
    4. 冇呀!我不嗜甜只吃一啖試吓無妨,
      其他吃不完要周圍找人吃,無畏浪費食物!



      sPace

      刪除