2012年4月24日 星期二

咁細個就有柏金遜?



唔知有無得醫呢?


20 則留言:

  1. 要佢地再轉多個零鐘應該會好啲~

    回覆刪除
  2. 唔怪得之一隻唔食野,一隻通樹痾尿啦,你自己做成呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係啦,應該玩得唔夠呀。

      刪除
    2. 玩到通樹痾屎你咪後悔

      刪除
    3. 亞妹而家唔係除志摩啦。
      你都同達仔玩吓啦!

      刪除
  3. wakakak XD...當你停個時, 佢地個頭都不停郁! haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都同你小朋友玩下啦。

      刪除
    2. 佢地第一日係我屋企已試過....依家佢地采我都傻..反而係貢望住我..."你咩料呀?" 貢LOR! haha

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢地好開心架。
      如果我呆坐上網,家姐會過黎叫我同佢玩添。(被虐狂-.-)

      刪除
  5. 段片最尾尾好像反轉了,究竟發生了甚麽事呢?

    回覆刪除
  6. 吹漲....原來貓奴與貓B嘅身份可以互換嘅 :)

    回覆刪除
  7. 我都睇到有D暈暈地... =.="

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!試吓同泰臣玩吓。

      刪除
    2. 佢唔會同我玩呢D野架!!!!!
      拋樽/波就會.. 不過玩兩野佢就又唔會玩架啦!

      刪除
    3. 好聰明,泰臣話攤抖下好過。

      刪除