2012年2月13日 星期一

我家的梳化

我家的梳化為什麼要穿衣服?

原因一

原因二





16 則留言:

  1. 養貓狗就會預左呢D損耗~~ 無辦法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以爛到咁我都唔換住,同埋唔會買好貴果D梳化。
      狗狗都會抓梳化架?

      刪除
  2. 大小姐係咪唔抓架?

    達仔都唔抓喎,不過我係(假)皮梳化,但我有抓板

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!係大小姐同阿豬手痕既證據黎架。
      家姐亞妹仲細,雖然有抓但係好細力。

      刪除
    2. 大小姐都抓,即係以前D梳化都係滿佈花痕;邊個係阿豬?即係家姐呀?

      刪除
    3. 唔係近排既時囉,而家見到木怕咭到佢地隻手啫。
      阿豬咪前兩年走左,我個嘜頭果隻囉。

      刪除
  3. 死火?!

    我都想換SOFA呀, 而我定小孩都未出廳, 所以我都要睇定D.

    我都有抓板, 另係TEA TABLE有2條柱, 可以俾佢地磨爪!

    真係多野煩呀...! ~_~'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶几條柱呀…唔……我諗佢鐘意梳化多D喎!
      不如唔好換住先啦。
      因為我當初無時間日日係屋睇實佢唔比佢抓,
      而家佢地習慣左好難改。

      刪除
    2. 所以未放佢地出黎, 我想等佢地DESEX 同天氣冇貢凍先.

      希望佢地好似達仔貢, 只係中意爪貓板啦!

      不過, 前幾日,番薯已經跳過個閘, 發左癲走去我老豆間房, 捉都捉唔到.

      佢地一出自己房範圍, 就發癲, 用零食都引唔到佢. 唉!

      刪除
    3. 我都唔諗住唔快拎佢地去絕育住,等遲D天你回暖先。你諗住兩隻一齊定分開做呀?

      刪除
    4. 我book左 10/3 做呀,兩個一齊做呀!我驚再遲,佢兩隻野周圍疴尿 ! >_<

      刪除
  4. 唔緊要啦, 張沙發都係貓貓坐嫁啫 ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話又真係喎,佢瞓仲多過我呀!

      刪除
  5. 家姐定阿妹喺度裝裝下
    好得戚咁喎

    回覆刪除