2011年12月2日 星期五

貓糧及貓沙

今晚又要去做苦力,因為貓沙己沒有存貨。在網 Click Click Clikc,發現原來網上賣寵物用品比街舖平喎,但係唔知可唔可信呢?

唔知有冇用家可以比下意見呢?

9 則留言:

  1. 我用 "最佳寵物用品公司", 不過佢喺元朗....
    唔知送唔送妳嗰度。

    回覆刪除
  2. i'm using www.foreverpets.hk, they are good!

    回覆刪除
  3. 瘋膏& TY:
    唔該晒,而家睇緊。

    回覆刪除
  4. 我都逐隻試緊,未上網訂過

    回覆刪除
  5. Catherine, 我都唔曉得揀貓糧咁大學問,早幾日上百佳網買野時買左啲小貓糧畀家姐同細妹,又買左小食畀大小姐,唔知有無買錯呢?

    http://supageti.com/catfood111206-1.jpg

    回覆刪除
  6. 真係好感動!愛心爆棚既supageti,妳真係客氣同嚇我一跳,唔洗買野比佢地食呀。因為我有D擔心佢地腸胃對穀物有敏感,所以諗住轉D無穀物既糧比佢地食,睇下會唔會好D。而大小姐因為佢之前膀胱石,所以要食醫生糧。真係弊傢伙!浪費晒妳一番心意!真係...真係好抱歉!可唔可以退翻$$,如果真係唔得,不如把愛心傳開去,送比其他貓貓。

    回覆刪除
  7. 千祈唔好咁講,都係我太衝動啫,唔緊要,我唔會浪費既。

    回覆刪除
  8. 我唔好意思就真。(⌒-⌒; )

    回覆刪除